dlaczego mleko krowie jest niezdrowe

Kto nie słyszał wyrażenie catch dla General Electric? „Dajemy dobre rzeczy do życia” jest dziełem copywriter sprzedaży Phil Dusenberry. Ten kreatywny copywriter jest również znany z niezliczonych Pepsi i Pizza Hut reklam. On jest znany z wprowadzania emocji i zwiększoną energię w dziedzinie copywriting sprzedaży.

William Bernach słynie Polaroid w „To takie proste” kampanii i Lewis Bunnell Jones wykonany marki Kodak nazwę domowe z hasłem „zostanie naciśnięty przycisk – my zajmiemy się resztą”.https://atelienieruchomosci.pl/lokal-uslugowy-komercyjny Te referencje reklamy jesteśmy tak przyzwyczajeni do zobaczenia dziś zostały po raz pierwszy wprowadzone przez J. Walter Thompson i były stosowane na rynku produktów do pielęgnacji urody stawu. I oczywiście jeden z znanych fraz pierwszych Clairol barwnik do włosów reklamach ‚: „Czy ona … czy nie tak?” został ukuty przez copywriter sprzedaży Shirley Polykoff.

Niezależnie od produktu lub usługi, copywriting sprzedaży zawsze chodziło o uzyskanie przesłanie do publiczności w sposób, który bawi, informuje i przyciąga je. Czy to krótkie reklamy radiowe do płatków śniadaniowych lub mini-filmu dotyczącego oszczędności i pożyczki instytucji, copywriting sprzedaży jest wciąż o zniewalającym kopii. To z kolei dokonać lepszego biznesu. Niektóre reguły taśmy termotransferowe po prostu się nie zmieniają.

– autor artykułu

Author: geawestfalia24.pl

Share This Post On